Tištěný občasník číslo 2/25
Třetí číslo s hlavním tématem Proč Kyjov musí řešit dopravu koncepčně?



Třetí číslo s hlavním tématem Proč Kyjov musí řešit dopravu koncepčně?
Ať chodíte pěšky, jezdíte na kole, mopedu nebo autem, všimli jste si určitě, že se za posledních několik let dopravní situace v Kyjově hodně změnila. Bohužel nikoli k lepšímu. Nejen, že městem jezdí více automobilů, ale je v něm také stále méně místa na parkování. Auta stojí i tam, kde
Chůze je přirozený a zdravý způsob dopravy, který může dobře fungovat i v Kyjově. Platí, že pěší doprava má pro město řadu výhod. Lidé ale přirozeně chodí pouze tam, kde se jako chodci cítí dobře a bezpečně. Město má proto pro chodce takové prostředí vytvářet. Jinak lidé logicky raději sednou
Málokdo z nás vnímá dopravu v Kyjově jako bezproblémovou. Aut je mnoho, místa málo. Situace ve městě má značný potenciál ke zlepšení. Plynulá a dobře zorganizovaná doprava znamená větší komfort pro obyvatele, ale i nové příležitosti pro podnikání a celkový rozvoj města a regionu. Svět dopravy se za posledních třicet
Téma parkovacího místa vybudovaného na trávníku před domem starosty, krajského radního a předsedy Svazu měst a obcí by už nemuselo nikoho zajímat. A asi ani nezajímá. Vedlo ale rovnou k několika zajímavým výstupům. Pozitivní je, že díky této drobné kauze vznikla na návrh Komise výstavby a urbanismu obecně závazná pravidla